۶ پاسخ

عزیزم حال دخترت چطوره؟بهتره؟

عزیزم دخترت چطوره؟تبش اومد پایین؟

دختر من ویروس گرفت فقط تا ۳روز تب داشت

اگه تا ۲۱ روز قبل واکسن زدی بخاطر اونه فقط استا بده اگه بیشتر از ۳۸.۵ شد بروفن بده و نگران نباش آب زیاد بده بخوره

دختر منم الان همینه اصلا نمیاد پایین

ویروس رزوئلا نگرفته ، چون دختر من ۶ ماهش بود تب شدید کرد بدون علت بردم دکتر فقط استا و پروقن داد ۳ روز طول کشید تا از بدنش خارج بشه بعدازخوب شدن تبش کل بدن دون دون ریز شد

سوال های مرتبط