یا ابان یا اذر بستگی داره زودتر درد بگیره یا نه
اگه طبیعی باشی نیمه دوم آبان دنیا میاد احتنالا 20 آبان
بزن گوگل خودش حساب میکنه
چرا زده ۱۹ پس
دکتر خودش بهت میگه تاریخ زایمان تو برگه سونو میزنه
گهواره مگ نزده چه ماهی دنیا میاد
اگ رفتی تو ۱۷ هفته و ۵ روز یه هفته از تاریخ اخرین پریودیت کم کن ک گهواره مشخص کنه الان زده برات ۱۹ هفته
سلام تقریبأ اولای آذر
خب تو همین برنامه حساب کن خودش مینویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.