بچه ها من انومالی ۱۸ هفته دقیق رفتم ولی زده ۱۷ هفته و ۵ روز ینی چی

۴ پاسخ

آنومالی برا منم دو روز کم گفت

عزیزم اشکال نداره اینا طبیعیه دقیق که نمی‌زنن‌تخمینی میزنن با اختلاف ۵الی تا ۶روز طبیعیه

رشد بچه عقبتر از هفته بوده برحسب ان‌تی حساب کردی ؟

واسه منم اینجوری شد معمولا تاریخ سونو با پریودی یک‌هفته اینا فرق میکنه

سوال های مرتبط