بچه ها بچه های شمام رو پا ساکت ترن؟؟؟؟

۳ پاسخ

نذارش رو پا مبتلا میشی مثل من تا الان که دو سال سه ماهشه همچنان رو پا میخوابه

بچه شما بالا نمیاره؟
من دخترم دو سه روزه شیر میدمش بالا میاره🥺🥺فکر کنم رفلاکس گرفته
مامانم میگه شیر زیاد میخوره
موندم دیگه

اره🫩🫩

سوال های مرتبط

مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد