نرفتم نميرم و نخاهمم رفت🙃
من نمی رم .
چون برم متاسفانه مردم شهرمون کلی سوال دارن ازم و خب داخل شون آدم های حسود و چشم شور خیلی هست .
الان باید کلی جواب پس بدم و گزارش زندگی مو بهشون بدم چون آدمی هم نیستم جواب شون بدم بهشون بفهمونم به شما ربطی نداره بعدش اعصاب خودمو خورد می کنم پس ترجیحم اینه بمونم تو خونه روضه را از خونه دنبال کنم
الان واقعا واجبه رفتن
ن بابا نميرم
آره من مبرم خیلیام نگاه میکنن ولی اهمیت نمیدم آخر مجلس برای روضه و سینه زنی مبرم نیم ساعت
نمیرم من اصن از لگن دردو کمر درد نمیتونم برمم
نه نرفتم ونمیرم کجابرم بااین شکمم
من که اصلا مراسم ختم نزدیکامم نمیرم چون مراسم عذاداری روحیه رو داغون میکنه و اینکه دکتر بهم گفته غذای نذری نخور معلوم نیست چجوری درستش کردن
نه الحمدلله خوبه
اره می ریم تکیه می دم به دیوار
ن مگواجبه بااین وضعیت
سعی کن نری مریضی اینا نگیری
من که استراحت نسبی دارم نمیتونم برم🥲
الان دیگ سخت میشه مخصوصا شما بری هم زیاد نمیشه بمونی ک اذیت نشی
من سعی میکنم اخرای مجلس برم برای سینه زنی که کمر درد نکنم
فقط رو صندلی میشینم
من امشب لفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.