۹ پاسخ

من تا۲۰هفته حس نکردم

هنوز وقت داری نگران نباش

من حس میکنم قشنگ

برا من قدامیه الان تکوناش واضح تر شده

منم همینطورم جفتم خلفی

من طرف راست شکمم بالاش عین قلب میزنه دیگه نمیدونم چیه منم جفتم خلفی هست

از هفته های بعد بهتر حس میشه

منم همون حباب دست حس نکردم

آره منم

سوال های مرتبط