۳ پاسخ

دختر منم همینجوریه از دکترش پرسیدم گفت مشکلی نداره مجرای اشکی اش هنوز خوب فعال نیست برا همین اینجوریع خودش به مرور خوب میشه برا بعضیا شاید یکسال هم طول بکشع

مجرای اشکیش بسته است...گوشه چشمش با دست تمیییز دورانی ماساژ بده همش ...
من دخترم خیلی ماساژ دادم ولی باز نشد دوسالگی بردمش چشمش میل زد دکتر

مجرا اشکش بسته است

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۱۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی