برا من برعکس سینه میخورد شیرخشک نمیخورد آخه شیرمم زیاد نیس الان امروز کلا شیرخشک دادم سینه ندادم
شیشه رو نده مامان سعی کن باآرامش فقط سینه تو بدی اگه کم هم میخوره شیر رو با قطره چکون بده تا کم کم متامیل بشه سمت سینه اگرم جواب نگرفتی از متخصص شیردهی کمک بگیر ولی اصلا بزور سینه تو نکن دهنش بدتر میشه
چه اصطلاحاتی در میارید بد سینگی 😅😅
فعلا شیرتوبدوش با قطره چکون یا قاشق بده بخوره
با شیشه بدی شاید بعدا سینه ت رو دوباره نگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.