از دیروز بچم سینم رو نمیگیره خیلی ناراحتم

۱ پاسخ

من بچه ام هروقت خیلی گریه میکنه سینه مو نمیگیره ازیت میکنه برای سینه گرفتن از اول اینجوری بود خیلی ناراحتم دلم میخاد بگیره قشنگ

سوال های مرتبط