چیا نخورم دخترم زردی داره

۵ پاسخ

علاوه بر چیزهایی ک دوستان گفتن ک همش درست بود ب بچه هم چندروزی شیرخشک بده باعث میشه زود ب زود شیر میخوره ادرار کنه و زری زودتر از بدنش دفع بشه

همه چی بخور اما ادویه گرم نخور
از عطاری فلوس و ترنجبیل و شیر خشت بگیر
هر یه ساعت یک بار فلوس یه بار ترنجبیل و شیر خشت دم کن یه فنجون بخور برای یه هفته
بعد شیر دهی هم یه قاشق مربا خوری آب جوش سرد شده به بچه بده که ادرارش زیاد بشه
من تو یه هفته همین طوری زردی دخترم از 14 شد 9ونیم
اینو دکتر طب سنتی بهم گفت واقعا خوب بود
قطره زردی هم هر 8 ساعت به بچه بده

گرمی نخور....

گرمی اصلا نخور
گوشت و مرغ اصلا ب هیچ وجه
فقط سردی بخور
با عرق کاسنی و عرق شاطره هم روزی دو بار بچه رو بشور

و غذای خودت هم کدو و خیار و ماست کم چرب و برنج سفید باشه
بچه منم زردی داشت اینارو رعایت کردم اومد پایین

خاکشیر ترنجبین شیر خشک خودت بخور

سوال های مرتبط

مامان مهدا 🦋 مامان مهدا 🦋 ۵ ماهگی