اصلا ربطی به خوردن نداره .
شما فقط باید زیاد به بچه شیر بدی که دفع داشته باشه با ادرارو پوپی میاد بیرون ، باید روزی 6بار پوشکش پر پر بشه
عرف کاسنی و شاطره هم خنکه به بچه بمال خودتم بخور
من شیرخودمو ثطع کردمتا یه هفته شیر خشک دادم زردیش رفت کلا
دوروزم تودستگاه بود
از تغدیه رعایت کردم ولی خیلی به نظرم اثر نداشت برا من
ترتجبین دم کن بخور
خاکشیر وکاسنی بخور گرمیجات مثله رازیانه زیره ادویه خرما نخور
یه سری چیزام بود از عطاری گرفتم میگفتن خوبه بخوری ک زری بچه بیاد پایین الان فراموش کردم ولی تو گوگل بزن میاد
عزیزم من یه زایمان داشتم خوب الان دومی باردارم سر زایمان اولم دخترم بعد ده روز ک به دنیا اومد یه مقدار زردی گرفت دکتر ایمان نبردم خب ولی درسته بدنت خودت نیاز به چیزهای گرمی داره تا یه مقدار جون بگیری مثلا شیر و خرما انواع کمپوت مثل آناناس انجیر گلابی و سیب میگن خوبه برا جوش بخیه و خودت شیر بخوری شیرت زیاد بشه و کاچی. از این حرف ها کذجون بگیری ولی خیلی کمتر بخور نمیگم اصلا نخور ولی کم چون سردی زیاد هم مشکل ایجاد میکنه من سریع دخترم خوب شد زردیش اینم بگم زیر مهتابی بود یه سره هم نداشتم تازه ولی زمانهایی ک خواب بود میزاشتم سعی کن چیزهای خنکی نسبت به گرمی بیشتر بخوری گرمی هم بخور ولیییی کم
چیزای خنک زیاد بخور ، اگه میخای هم میتونی بهش شیر خشک بدی ک زود به زود دشویی کنه زردیش از بدنش دفع شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.