به من گفتن خرما نخور زردی بیشتر میسه .... فقط باید شیر بخوره که مدفوع و ادرار زیاد داشته باشه و از طریق ادرار دفع بشه ..... مادرا یه چیزی میگن اخرین زایمانشون 30 یا 40 سال پیش بوده چی یادشونه
آره بخور برای خودت خیلی خوبه تا چهل دائم بخور که جون بگیری
آره خرما خوبع من از ماه هشت تا چهلمم میخوردم
خرما که گرمیجاته
فقط شیردهی مکرر
بقیه چیزا فقط برای شیر و خودت خوبه
فک نکنم میگن اصلا نباید گرمیجات بخوری آخه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.