۳ پاسخ

من دوتا دوتا میزدم

سلام دوستان یک سوال آمپول ریه برای چیه همه باید بزنن اگر نزنن تشکیل نمیشه پس زمان قدیم چکار میکردن ؟؟؟

۳ تا داخل یه سرنگ

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🎀🧸 مامان پرنسس🎀🧸 ۱ ماهگی