من پستونک بیبی لند گرفتم ولی شیشه شیر دکتر براون. شیشه شیر خوب خیلی اهمیت داره البته به بی بی لند پیرکس میخوام بگیرم یه وقتی امکان شستن ندارم یه شیشه دومی باشه
منم هردوتا رو بیبی لند گرفتم
پستونک بیبی لند ظرح اونت بگیر
شیشه شیر و نمیدونم
عالیه
منم خریدم اما هنو استفاده نکردم نمیدونم 🤷♀️
منم گرفته هم برای اولی هم برای این یکی خوبه راضی بودم برا همین باز گرفتم
اره من خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.