مامانا چرا بچم داخل خواب گریه میکنه

۵ پاسخ

عزیزم تو کتاب حلیه المتقین علت خنده نوزاد در خواب رو زده دیدن جمال امام زمان که باعث شادی و آرامش و خنده نوزاد میشه و دور شدن امام زمان باعث گریه و دلتنگی نوزاد میشه.

دختر منم همینه میگن ۳ تا ۴ ماهگی این حالتو داره.

طبیعیه عزیزدلم خواب بد میبینن یا جایی شون درد میگیره
نازش کن یا بغلش کن حس امنیت بگیره

شبا ک میخابه ایت الکرسی بخون براش

می‌ترسه عزیزم براش چاقو بزار زیر بالش یه آیت الکرسی هم بخون
شاید فرشته های نازش اذیتش میکنن🥹

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۱۷ ماهگی