تف و لعنت بر باعث بانی هاش. تف به مملکتی ک صاحاب نداره هر کی هر قیمتی بخواد میگه
خب یه شلوارک جین میگرفتی با سه تا تیشرت به صرفه تر بود ولی اینام خوبن بنظرم ب قیمت گرفتی مبارک باشه
خیلی خوب گرفنی مبارکش باشه
خیلی خوب گرفتی مبارکههه
از کجا خریدی ؟
دستی ی تومن مفته .....ولی من ب بچه هام تک تیشرت مشکی گرفتم چون شلوار شلوارک دارن ولی همسرم میگ دوس دارم لباس محرمی ساده باشه بیشتر جلو دکمه ای یا نوشته ائمه واس بچه های من برچسب دارن اونی ک همسرم میگ رو فقط میشه محرم پوشوند اونی ک من گرفتم بعد از محرم هم دم دستی استفاده میشه .....
ست خریدی والا خوب گرفتی
مبارکش باشه به شادی تنش کنی ....ولی من به شخصه رنگ مشکی رو برای بچه نمی پسندم.فقط برای ایام محرم و روضه استفاده می کنم
مقت خريدي ب نظرم
خیلی هم خوب شده مبارکش باشه
مبارکش باشه عزیزم به شادی بپوشه همیشه
مبارک باشه عزیزم خیلی قشنگن 😍
اینم سومی
اینم دومی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.