۵ پاسخ

وزنش زیاده قند نداری ؟؟؟من پسرم بیست و هشت هفته ۱۹۰۰بود دکتر چقدر بهم غر زد ک زیاده 😐

😂همین روال پیش بره طبیعی کنسله مستقیم سزارین،

من تو ۳۲ هفتگی ۱۹۰۰ بود ۴۱ هفته هم زایمان کردم ۳۴۰۰ بودش

شیرینیجاتو حذف کن

اون بچه بچه تپلیه کاری نباید بکنه😁

سوال های مرتبط