درد زیر دل بعد عطسه در حد چند ثانیه طبیعیه ؟

۴ پاسخ

منم اینجوری ام خیلی میترسم

منم عطسه می‌کنم از دراز کشیده باشم و عطسه کنم اینجور میشه🙁

منم همینطوری میشم

اره ولی عطسه کردنی شبیه جنین پاهاتو خم کن سمت شکمت. دستتم بزار روشکمت دیگه درد نمیگیره

سوال های مرتبط