۱۰ پاسخ

منم عطسه میکنم تیرمیکشه بااین ک دستمم میگیریم ک فشارنیاد

شکمتو نگه دار موقع عطسه

منم همینطور شدم مهم نیست

شکمت و بگیری دردش کمتر میشه ولی در کل طبیعی

نه بابا مشکلی نیست

موقع عطسه و سرفه یا حرکت یهویی همینطور میشه سعی کن بادست بگیری و عطسه و سرفه توملایم کنی جای جفت و بچس دردمیگیره طبیعیه منم دارم

خب برا منم پیش مباد عادیه چون فشار وارد میشه بهش

نه طبیعی سعی کن آروم سرفه و عطسه کنی

منم اینجوری ام طبیعیه فشار اومده

شکمتو بگیر عطسه کن

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته هشتم بارداری