منم عطسه میکنم تیرمیکشه بااین ک دستمم میگیریم ک فشارنیاد
شکمتو نگه دار موقع عطسه
منم همینطور شدم مهم نیست
شکمت و بگیری دردش کمتر میشه ولی در کل طبیعی
نه بابا مشکلی نیست
موقع عطسه و سرفه یا حرکت یهویی همینطور میشه سعی کن بادست بگیری و عطسه و سرفه توملایم کنی جای جفت و بچس دردمیگیره طبیعیه منم دارم
خب برا منم پیش مباد عادیه چون فشار وارد میشه بهش
نه طبیعی سعی کن آروم سرفه و عطسه کنی
منم اینجوری ام طبیعیه فشار اومده
شکمتو بگیر عطسه کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.