۶ پاسخ

اره مردا هم هستن ولی جدا هستن با خانوما

نه فقط خانوم ها هستن

آره عزیزم شهر ما مردا رو هم میذارن

من اینهمه سال ندیدم
البته فضای بیرون مراسم خیلی خانوادگی هستن

ما که رفتیم مسجد فقط زن بودن جز اون که سخنرانی میکرد که مرد بود

فک نکنممم

سوال های مرتبط