عزیزم شما کلستاز همون انزیم کبدیت بالاس چیکار کردی من دارم میمیرم افتضاحم از ۲۵ هفته اینجوری شدم دارم سکته میکنم
عرق نعناع یکم بخور
من ناشتا لانزو میخورم ترش نمیکنم
اگه یه راهکار فوری میخوای آدامسم میتونی امتحان کنی
چایی و بریز عرق نعنام بریز یه نبات بنداز بخور
فاموتیدین، شربت آدی ژل
فاموتیدین خیلی خوبه
من چون خودم سر معدم خیلی اذیت میشم براهمین میگم نعنا اینا هم نمیشه استفاده کرد رفلاکس معده میاری برا من شربت نوشت درسته یه تومن دادم ب یه شربت ولی میخورم خوب میشم حتی یبوستم هم رفع میشه
من پنتوپرازول۲۰میخورم
ب دکترت یا منشیش پیام بده بگو برات قرص بنویسه تا بخوای بری پیشش ک اذیت میشی
فاموتدین بخور
دمنوش زنجبیل هم خوبه
عزیزم به دکتر بگو برات فاموتدین میده خیلی خوبه سریع خوب میشی
خیار و امتحان کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.