نگران نباش ولی آمپول ریه حتما بزن من پسرم ۳۵ هفته و ۶ روز به دنیا اومد ولی جون آمپول زده بودم خداروشکر اصلا مشکلی نداشت
استراحت کن ، اصلا از جات بلند نشو اگ دردات زیاد شد برو بیمارستان، دیگه دهانه رحمت باز شده نمیتونی بزور نگه داری که
باید تکون نخوری اصلا
اگه دردات فاصله هاش کمتر شده و شدتش بیشتر زودتر برو بیمارستان ممکنه یوقت زایمان کنیا نمیشه بزور نگهش داری چون وارد فاز فعال زایمان شدی، ، اگه نه روزی یبار دوباره، سرم بزن، استراحت کن مطلق
استرسم نداشته باش، 36 هفته خوبه فقط خوب غذا بخور وزنش بره بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.