۲ پاسخ

اگه فقط حالت همون ترشح هست ،پد بزن تو چای سرد صبح ب صبح چشماشو تمیز کن ،چون بعضی از نوزادان مجرای اشکی خیلی باریکی دارن باعث ترشح میشه ،اما اگه التهاب و قرمزی اطراف چشمش داره ببر دکتر

ببردکتر

سوال های مرتبط