روز سوم پریود دارم میمیرم چیکارکنم

۳ پاسخ

ببین زیره دم کن با نبات بخور عالیه بعدش دعام می‌کنی

شیاف دیکلوفناک سدیم ۱۰۰(مقعدی) هم خیلی خوبه
اگر دردت خیلی شدیداً و سریع میخوای خوب بشه خوبه منم پریودیام وحشتناکه برا همون استفاده میکنم سریع خوب میشم
اما بعدش روغن سیاهدونه یا زیتون هم داخل ناف چند قطره بریز هم قسمت زیر شکم رو هر شب ماساژ بده

منم روز دوم هستم خیلی سختی میکشم به خدا از شدت درد خیلی شدید هم میشم زنجبیل دم کن بخور تسکین دهنده هستش با روغن سیاهدانه هم رحمت رو ماساژ بده

سوال های مرتبط