۶ پاسخ

چیکار کردی پریود شدی منم ۳۳ روز تاخیری دارم امپول هم زدم پریود نشدم

ان شاءالله اخرین پریودیت باشه و ماه بعدی حامله باشی عزیزم😍😍

🫂🫂🫂🫂🥺🥺🥺🥺

وای بمیرم برات🥲 خیلی درد داشتی برو سرمی چیزی بزن دختر آدم فلج میشه از درد بخدا مجرد بودیم گفتن شوهر کنی بهتر میشی شوهر کردیم گفتن بزایید درست میشه زاییدیم و درست نشد که نشد 😒

الهی کاچی بخور
زعفرون غلیظ ک پریودتو باز کنه
کیسه ای گرم بزار
خیلی دردت شدیده یه مسکن بخور 😥

گرمیجات بخور

سوال های مرتبط

مامان معجزه کوچولو😍 مامان معجزه کوچولو😍 هفته هجدهم بارداری
نازنین🎀✨ نازنین🎀✨ قصد بارداری
مامان مامان مسلم مامان مامان مسلم هفته سی‌وپنجم بارداری