سلام بعد7روز تاخیر پریود شدم از درد دارم میمیرم😔😔🥺

۲ پاسخ

ایشالا ماه دیگه حتما نینی داری و پریود نمیشی دیگ عزیزم

عزیزم دمنوش دارچین زنجبیل با نبات د م کن بخور اگه خیلی هم شدیده درت شیاف استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان مامان مسلم مامان مامان مسلم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نعنا مامان نعنا هفته بیست‌ویکم بارداری