مامانا بچه تون رو سر ظهر پارک می‌برید یا غروبا ؟

۱۶ پاسخ

کدوم دیوونه ای سر ظهر پارک میره😂😂😂😂😂😂

هرموقع وقت شد

ما الان سه شبی هست میریم مسجد و هم تفریح میشه هم عزاداری 🌹🌹

همیشه عصر میبرم تحمل گرما رو ندارم

من فقط غروبا میبرم

غروب ظهرگرمه ساعت ۶و۷

برای بازی ظهرش رو تراس اب بازی و کف بازی انجام میدیم

شب میبرمش ساعتای ۷ونیم بعدش میایم شام میخوریم بعدش دوش میگیریم باهم, بعدش راحت میخوابه
خیلی روتین‌ خوبیه مخصوصا اگه واسه خواب شب اذیت میکنه

ظهر تو این گرما ک نمیشه غروبااونم نه همیشه ماهی یه بار

سرظهر گرمه

یه بار ظهر یبار عصر!!😂😂

یا صبح یا عصر

ظهر 😑😑😑

معلومه غروب

من صبحا میرم چون خلوته میتونم دوتاشونو کنترل کنم بعدازظهرا خیلی سخته شلوغه ب یکی حواس بدم ازون یکی حواسم پرت میشه میترسم‌گم‌شن

هبچ والله، سر ظهر که جهنمه، همون عصر هم هوا گرمه، میفرستمش تو کوچه سه چرخه سواری، پیش دوستای خواهرش بازی میکنن، اونم باید بعدش برن حموم، بوی گرما و شرجی میگیرن

من هروقت دیگه نتونم تو خونه نکهش دارم میبرمش تایمش مهم نیست

سوال های مرتبط