سلام‌میگم وسط سره دخترم چراانقدر نرمه دست میزنم یکم میره تو ،،،درست میشه؟

۴ پاسخ

دست نزن و اصلا فشار نده
اون ملاجشه. اون قسمت هنوز استخوان سر جوش نخورده همه دارن

واااای،دست نزنننننننن،یه بلایی سر بچه میاریا،والا ما از بچگی بهمون میگفتن دست نزنین به سر بچه

اصلا دست نزن تا یکسال زمان نیاز داره درست میشه

همه بچه ها اینجورین

سوال های مرتبط

مامان pendar man ❣️ مامان pendar man ❣️ ۱۴ ماهگی
مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی
مامان هستی مامان هستی ۱۱ ماهگی