۶ پاسخ

نه موردی نداره .منم یادم می‌رفت هی بخورم دیگه آخراش هم از بس قرص می‌خوردم نحو دم

یه روز طوری نمیشه
منم پیش اومده یادم رفته

البته دارو طب اسلامی جامع امام رضا با مرزنجوش هم خوردم

سلام بچه ها من تیرویید کم کار داشتم دکترم گفت حتما باشگاه برو و مربی باشگاه گفت ماهی بخور خداروشکر خوب شدم پیشنهادم به شماهم هست دوستان

قرص تیرویید منظورته من دو روز نخوردم به دکتر گفت اشکال نداره یکی دو روز طوری نمیشه

اشکال نداره منم شده یادم بره بخورم

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی