۱۰ پاسخ

ن بابا قبلش زایمان میکنی اخرهفته اماده باش برو اخرشب بیمارستان بگو درددارم...

عزیزم میشه قبل اتاق عمل برام دعاکنی از ته دلت اسمم بگی انسیه هستم اگرم طبیعی بودی دیکه بهترموقع زایمان بکو

ن ۱۰ که شد همون روز ۱۰ تیر میری بیمارستان. نامه طبیعی داری دیگه تاریخ. تو پرونده هات هست میگی تایمم تموم شده درد ندارم. آمپول فشار میزنن خودشون کیسه ابو پاره میکنن

از اول ۳۸ هفتم فقط تو انقباضاتم ولی هیچ زایمانی رخ نداده😞😞😞😞😞😞

بستگی داره ب نظر دکترت
ممکن همین الان هم دکترت بگو برو😄😄
ولی شروع کن ب راه رفتن و کارها انجام بده شاید زودتر نشه ولی اینکه زایمانت راحت‌تر میشه

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
ادیت عکس تولد
ادیت عکس ماه‌گرد
ادیت ختنه
ادیت دندونی
فقط با کمترین هزینه عکس بچتو آتلیه‌ای کن
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

منم ۹ تیر زایمانمه ، ۳۷ هفته بودم رفتم معاینه شدم یه سانت باز بودم ورزش هم میکنم پیاده روی هم دارم اما دیروز یه دردی زیر شکمم از سمت چپ گرفتو و ول داد بعد این اتفاق اسهال هم شدم حالا نمیدونم مال شربت خاکشیری بود که خوردم یا علائم زایمانه دیگه هم دردم نگرفت بچه هم تکوناش خوبه میدونمم برم بیمارستان معاینه شم میگن با امپول فشار زایمان کن اما من دوس دارم هر وقت بچه خودش خواست بیاد .

نه میری بیمارستان،اونجا خودشون کمکت میکنن عزیزم.من سر زایمان اولم یک هم تختی داشتم که درد نداشت۴۰هفتش بود اومده بود بستری شده بود،نمیدونم چیکار کردن ولی همون روز زایمان کرد.نگران نباش بابا

همزمان هستیم🥰

نه دیگه ۴۰ پر کنی امپول فشار میزنن

سوال های مرتبط