خانما دیروز زایمان کردم چیکار کنم بچم زردی نگیره

۷ پاسخ

عزیزم زود زود شیر بده بهش نذار اصلا گرسنه بمونه جاشم خنک باشه زیاد نپوشون و سعی کن دمای خونت خنک باشه ۲۴ درجه اینا!

همه بچها میگیرن پسر منم داره🥲

تند تند بهش شیر بده
عرق کاسنی و بزن به پنبه بزن بکش به تنش و کف دست و پاهاش قطره بیلی استاپ هم خوبه البته

گرم نگیرش گرمی هم کم بخور اگ یه درصد بگیره زود خوب میشه اصلا هم تو این گرما تا مجبور نشدی بیرون نبریش ک خیلی بده

عزیزم چند هفته زایمان کردی؟

تند تند شیر بده این کارو کنی اصلا نمیگیره
بگیره هم خیلی کم

میگیره عزیزم بخوای نخوای

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان کپُل خان مسدودم مامان کپُل خان مسدودم ۴ ماهگی
مامان مادردوتا پسر مامان مادردوتا پسر ۴ ماهگی