کی عملت میکنه
نامه بستری گرفتی
سفالیکه واسه منم همنجوریه چن روزه ک بدترم شده
منم دقیقا همیطور بودم همش میگفتم الانه که بزنه بیرون قشنگ توی واژنحس میکردم
همون سفالیکه
منم سواله برام کش و قوس هم حرکته دیگه؟ از اول ۳۰ هفته یاد گرفته کش و قوس میده خودشو قشنگ حس میکنم
من فکر میکنم پاش زیر سینمه از طرفی میره بعضی اوقات فشار میاره به دنده هام نابود میشم حالا نمیدونم حسم درسته یا نه
منتظرم هفته دیگه نوبت دکترمه برم سونو رشد بنویسه من ببینم این توی چه حالتیه😅
منم یکبازبچها از اول چرخید تو مثانمه همینطور حس مبکنم
البته کمن رفتم گفت بریچ و تقریباً چنین حالتی هست البته تکون تو پهلو هم حس میکنم پایین شکم بالای شکم خخخ
ارع کش و قوس هم جز حرکته کجای شکمت کش و قوسه؟؟
سفالیک اینجوری
سرشو پایین حس میکنی با دستاش
پاهاشم بالاس که ضربه میزنه🤐
سفالیکه
منم همینجوریم عزیزم.
بچه سفالیکه..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.