خانما این خطرناکه ایا؟

تصویر
۲ پاسخ

خودش دفع یا جذب میشه‌، موقع دقع ممکنه یکم لکه بینی پیدا کنی که عادیه، استراحت کن

هماتوم دیگه یه چیزی عادی شده عزیزم اکثرا دارن
ولی باید استراحت کنی
شیاف بزنی که دکتر میگه
پله نری
اینجوری رفع میشه چیز‌ خطرناکی نیست

سوال های مرتبط

مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیات و تودلی مامان آیات و تودلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد