من ۳۲رفتم آخری هم ۳۷فرستادم سونو
من ۲۸هفته رفتم
و میخوام ۴/۵روز دیگه که ۳۲هفته و ۴روز میشم باز برم
من ۳۰ هفته و یک روز رفتم و ۳۳ هفته و یک روز
من 32هفته رفتم یکی هم 34هفته برام نوشت دکترم
آره من ۳۲هفته رفتم
منم 32هفته 5روز بود رفتم
اره ۳۲ هفته من رفتم
اره من رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.