اینم ازخریدای گل پسری مبارکت باشه مادر😍❤️😮‍💨

تصویر
۱۱ پاسخ

مبارکش باشه...
من همیشه ست نرم وسبک میخریدم کتان نرم پنبه ای تا دوسال بچه داخلش راحته
لباس راحتی برای،بچه بهتره تا دکمه لی زخیم کمر تنگ

مبارکش باشه
تی شرت و شلوارک مشکی و چند گرفتی عزیزم

کیفش چه نازه چند گرفتی؟

مبارکش باشه به شادی تنش کنی😍

به خوشی استفاده کنه ان شاء الله

عزیزم میخوای مهد بفرستیش؟

ای جانم مبااااارکش باشه عزیزم 😍

مبارکش باشه عزیزم .منم هفته پیش چهار تو من براش خرید کردم

خواهر پاک نکن یه ساعت تبریک نوشتم هی خطا زد دیدم پاک کردی🤣🤣
مبارکش باشه خیلی قشنگن به خوشی بپوشه😍

مبارکش باشه عزیزم💙

مبارکش باشه 💐

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۲ سالگی
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۱ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۲ سالگی