بدون نمک و شکر و عسل
برنج بپز لعاب دار و پر آب خنک که شد ۲ پیمانه شیر خشک و یکم آب اضافش کن
عزیزم من دخترم رفلاکس داره کم شیر میخوره دکتر گفت از ۴ ماهگی شروع کن و با شیر خشک غلیظ و موز له شده توش شروع کردم ،خیلی دوس داشت هرچی درست میکنی با شیر خشکش قاطی کن و هر غذا رو ۳ روز حداقل بده تا تست حساسیت بشه،کهیر نزنه،مدفوعش خون یا پشکلی نشه و مشکل تنفسی نداشته باشه،بعد برو غذای بعدی
اره بهش بده منتها کم و رقیق اولم تست حساسیت بگیر هرموادی رو ۳ روز بهش بده اره وزنش کمه پسر من وزن تولد ۳۱۰۰ بود ۴ ماهگی ۷ کیلو شیرخشک ببلاک میخوره
خوبه که دخترم چهارماهگی ۴۹۰۰بود وزن تولدشم ۳۰۰۰بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.