۵ پاسخ

بدون نمک و شکر و عسل

برنج بپز لعاب دار و پر آب خنک که شد ۲ پیمانه شیر خشک و یکم آب اضافش کن

عزیزم من دخترم رفلاکس داره کم شیر میخوره دکتر گفت از ۴ ماهگی شروع کن و با شیر خشک غلیظ و موز له شده توش شروع کردم ،خیلی دوس داشت هرچی درست میکنی با شیر خشکش قاطی کن و هر غذا رو ۳ روز حداقل بده تا تست حساسیت بشه،کهیر نزنه،مدفوعش خون یا پشکلی نشه و مشکل تنفسی نداشته باشه،بعد برو غذای بعدی

اره بهش بده منتها کم و رقیق اولم تست حساسیت بگیر هرموادی رو ۳ روز بهش بده اره وزنش کمه پسر من وزن تولد ۳۱۰۰ بود ۴ ماهگی ۷ کیلو شیرخشک ببلاک میخوره

خوبه که دخترم چهارماهگی ۴۹۰۰بود وزن تولدشم ۳۰۰۰بود

سوال های مرتبط