۸ پاسخ

عزیزم ببر دکتر چون بچس خطرناکه .حداقل یه سونو یه ازمایش بده

بچه های منم داشتن خیلی درد داشتن یه موقعای...اون خونم‌مال اینه احتمالا دفع شده یا جابه جاشده اگه ادارارخونیش ادامه داربود ببر دکتر سنو بنویسه

دکتر بردبیش ؟ببر پیش دکتر گرگانی تو تبریز

یا دفع داشته یا عفونت داره یکی از ایناس

الهی عزیزم خدا کمکش کنه زود از بین بره دیگه برنگرده

داره دفع میکنه میاد تو لوله زخم میکنه

فکر کنم سنگ دفع کرده عزیزم

من بچه رو نمیدونم ولی خودم سنگ کلیه دارم وقتی خونی بشه یعنی اون سنگه زخم کرده باز ببرش دکتر چون پسره یه وقت مجاریشو اذیت نکنه

سوال های مرتبط