مراسم شیر خوارگان
۴محرم سال ۱۴۰۵
بمونه به یادگار 🥹💚🤍

تصویر
۱۱ پاسخ

قبول باشه عزیزم🫂💙

امام حسین نگهدارش باشه عزیزدلم 🥹👶🏻💫💋💋💋🫠♥

ای جونم عزیز دلم 🥰❤️

اوخودا گوگولی 😍 منم دوست داشتم ببرم ولی گفتم سال دیگه بزرگتر بشه ببرمش 🥹

علی اصغر نگه دارش

عزیززززم🥺خدا حفظش کنه
من پسرمو امسال نبردم،هنوز خیلی کوچیکه برای اون همه سر و صدا و شلوغی، ایشالا سال بعد

از کجا گرفتین لباسهاشو؟

اوخدا عزیزمممم😘😘

خوش به حالتون😪
من همسرم قبول نکرد بریم گفت بچه خیلی کوچیکه اذیت میشه.
خیلی دلم میخواست ببرمش... کاش سال بعد قسمتمون بشه...

الهی سلامت باشه😍کی میشه نینیم بیاد بیرون اینقد بشه و دیگ راحت بشممممم

قربونت برم مامان 🥹💚

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مژده خدا😍 مامان مژده خدا😍 ۱۴ ماهگی
مامان کیان 💙اشکان مامان کیان 💙اشکان ۲ ماهگی