۴ پاسخ

منم فلاسک نو گرفتع بودم

تمیز بشور که بو نده یا تو در فلاسکت دونه های چایی گیر نکرده باشه بعد میتونی استفاده کنی
منم همینجور کردم

تمیز بشور که بو نده چه اشکالی داره

شاید بوبگیره
من از فلاکس نو استفاده کردم
یا بطری اب فلاکسیا کوچیکا

سوال های مرتبط