مامانا دختر من الا ۴ روز به دنیا امده زردیش ۹ بود چی بدم خوب بشه

۸ پاسخ

عزیزم شیرخشک و شیر خودتو تندتند بهش بده
هرچقدر بیشتر جیش و پی پی کنه زودتر دفع میشه

عزیزم برا دخترمنم اینجوری بود دستگاه آوردم دوشب گذاشتم توش شیرخشکم دادم فورا خوب شد

بهترین چیز شیر خودته هر دوساعت بهش بده زودتر هم خورد که بهتر که دفع بسه
عرق کاسنی خودت بخور با ترنجبین و عرق کاسنی با پنبه به بدنش بکش

عدد ۹ جای نگرانی نیست، تا میتونی بهش شیر بده تا دفع بشه.

اصلا سرخود ب بچه چیزی نده تو خونه ببرش دکتر خودش قطره تجویز میکنه اگه زیاد بود نور درمانیو میگه شروع کنین
روده بچه ۴ روزه هنوز اونقدرا کامل نشده ک عرق کاسنی یا ترنجین بدی

از من ۱۰بود هیچی بهش ندادم فقط تند تند شیر خودم بهش دادم تا دفع شد

قطره شیرخشت روزی سه قطره

عرق کاسنی هم خودت بخور و هم به بچه ات

سوال های مرتبط

مامان علی جــ❤ــانم مامان علی جــ❤ــانم ۱۳ ماهگی