خانما زایمان طبیعی خیلی وحشتناکه؟دکترم گفت ۱۸تیر معاینه لگنت میکنم

۸ پاسخ

عزیزم هر روش زایمان سختی های خودشو داره ، تاپیکت هم اشتباهه چون اینجا هر کسی یه چیز میگه و باعث کگمراهی و تشدید استرست میشه، اونقدرا هم که میگن طبیعی وحشتناک نیست فقط بدن ها متفاوته و واکنش های مختلفی داره شما ورزش کن ماساژ پرینه داشته باش پیاده روی کن پله بالا پایین کن فعالیت داشته باش زایمانت هم راحت و کوتاه میشه به امید خدا☺️

بدن با بدن حتی بچه با بچه بعدی فرق داره
من زایمان اولم واقعا خیلی خیلی راحت بود و پیش خودم میگفتم بقیه چی میگفتن طبیعی سخته اینکه خیلی راحت بود
ولی زایمان دومم دهنم سرویس شد
ولی به نظرم باز از سزارین بهتره
بچه که اومد تو بغلت دیگه دردی نداری

اره زایمان طبیعی یکم سخته ولی زود گذره من دیروز زایمان کردم فقط ۳ساعت طول کشید الان هم حالم خوب فقط یذره جای بخیه هام درد میکنه اونم تا یه هفته خوب میشه

نه بستگی به بدن هر شخص داره یکی با طبیعی حالش بهتره یکی با سزارین نمیشه نظر قطعی داد

من ۱۵تیر معاینه لگن دارم
یه تجربه زایمان طبیعی دارم من زیاد اذیت نشدم و کلا ۲تا بخیه خوردم

مگه راه دیگه ای هم داری؟

بدن با بدن فرق داره
من زایمانم سخت بود، ولی دیگه هرچی باشه تموم میشه نگران نباش

والا منم نمیدونم
منم ۹ تیر معاینه لگن دارم
دیگ سپردم ب خدا
ب خدا گفتم هر کدوم زایمان ک برام بهتره رو برام رقم بزنه
انشالله توام هرکدوم ک صلاحته برات اتفاق بیوفته

سوال های مرتبط