۴ پاسخ

عزیزم، یواش یواش پیش برو، تا معده‌ش جا باز کنه. روزی سه وعده رو بده. ولی اگه منظورت هر غذاییه، تقریبا میشه بعد از هفت‌ماهگی، دیگه هر چی بدی می‌تونه بخوره، اابته منظورم پوره‌شه ها، چون غذا سفت که نمی‌تونه بخوره، میوه‌جاتم همشون هشت ماهگی، دیگه اونموقع میوه رو هم هضم می‌کنه.
اگه منظورت مقدار زیاد وعده‌س که، ببین کی به سه کاسه در روز می‌رسی، اونموقع دیگه می‌تونی زیاد بدی، البته زورخور نکن. چون بچه‌ها تا سیر بشن می‌خورن

من سعی کردم ازهمون اول خیلی دستمو کم نگیرم ک معدش جا باز کنه بچه با اشتها بشه مثلا اگه روز اول دوتا قاشق بود من سه تا قاشق دادم


عزیزم گروه ایده غذا دارم برای کوچولوهامون اگه مایل بودی آیدی ایتا یا روبیکا بفرست عضوت کنم

ن گلم معدش کوچیک

با اجازه دوست عزیزم
آتلیه آنلاین نازیلا
بدون کوچکترین تغییر چهره بالاترین کیفیت قابل چاپ همراه نمونه کار
با کمترین هزینه ۳۰ هزار تومان
عکس های تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی . نوروز . مناسبت ها . یلدایی .وو‌..
برای ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا پیام دهید
۰۹۰۲۰۳۴۷۳۴۰

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی