مامانا واژن من همش مرطوبه نشتیه کیسه آب میشه ؟

۴ پاسخ

نه فکر نکنم واسه من از ۳۰ هفته همینجوریه اما هربار رفتم سونوگفتن اوکیه

ن گرمه همش اینجورم منم

ن عزیزم

مال منم همینجوریه میگن مشکل نداره

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری