۶ پاسخ

عزیزم اصلا شما رو‌نگاه نمیکنه با چشم دنبال نمیکنه ینی

اگه همش خودشو میکشه از نفخه خب

پسر داداش منم تا چن ماه بالا رو نگاه می‌کرد
خودش اوکی شد
طبیعیه نگران نباش

عادیه عزیزم پسر منم اینطوریه بالا رو نگاه میکنه به مرور زمان درست میشه

عزیزم همه بچه ها بالارو نگا میکنن دیگه
یعنی اصلا شماهارو نگا نمیکنه با چشم دنبالتون نمیکنه!

سلام عزیزم چن روزس؟خب نفخ هس دیگه

سوال های مرتبط