بینی پسرم از بیمارستان اینجوری بود دکتر اطفال همونجا تو بیمارستان گفت از داروخونه براش ی قطره بینی بگیر هر 4 ساعت دوتا اسپری کن تو بینیش انجام دادم خوب شد
از شیر خودت با قطره چکون چند قطره تو بینیش بریز باز میشه
اسپری بینی سدیم کلراید از داروخونه بخر
شاید سرما خورده بچه ای منم عین مال تو بود صبح تو دماغش شیر ریختم خیلی هم تب نداشت قطره دادم بهتر شد خدارو شکر
قطره بریز با پوار تمیز کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.