۸ پاسخ

سلااااام✌️✌️✌️

شاید عادتش دادی

شبا معمولا کولیک و رفلاکس و همه مشکلات بچه ها شروع میشه 🥴 و برای اینکه آرامش بگیرن دوست دارن فقط زیر سینه باشن. چون بغل و مک زدن آروم شون میکنه حتی اگه گرسنه نباشن .

من. به سینمه ایشالا ک گذاشتمش بخوابه 😭

منم بیدارم🥲

و منک امشب واکسن دوماهگی زده

ممممن دارم روانی میشمممم

شاید شیرت کمه سیر نمیشه

سوال های مرتبط