۲۶ پاسخ

🥺😭😭😭😭😭😭😭دارم چرت میزنم

👋🏻. من

من ..

🫠🫠☹️☹️🙃🙃

حاضررر

من
بخاطر واکسن زدم

والا منم بیدارم
اصن ای دو هفته خاب نمیرم🫠🫠

اهیییییییی🤧😮‍💨

حاضررر🥲😅

من...

حاضر😥

داغونم داغووون

خوابم میاد ی خواب راحت خستم از کولیک و رفلاکس

من😁🙋🏻‍♀️

از همه بدتر اینکه شب نخوابی و صبح ام بری واکسن بزنن 😐😐😐

بچه من رد داده از ٨ بيداره سر ميخوره كمر و گردنم ديگ داره ميشكنه

من🤕
خوبه که دیدم تنها نیستم

😵‍💫😵‍💫😵‍💫.

😐😐🤚

حاضر

🖐🖐 من

حاضر 🫩😴

من،😁😁😁😁

من😭😭😭😭😭

بی خابی داغون‌کرد

آی خابم میاد😑

سوال های مرتبط