حالا من که مامان دوتا بچه هم میشم جنازه گمونم خخخخخخ
و منی ک شیر خشک دادم میخوام بخابم✌️🤭😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
واسه من از ۱۱ شب بیداره نا الان که شده ۴:۱۶ دقیقه😭
منم بیدارم پسرم نمیخوابه
من فکر می کردم فقط بچه من اینطوریه 😢
پسر منم امشب خوابش میاد ولی گشنشه خوابش نمیبره
منم شیر ندارم امشب
شیرخشکم با اکراه میخوره کلا .امشبم که اعتصاب کرده فقط میمی میخواد لب به شیرخشک نمیزنه
فردا ۷ صبحم کلاس آنلاین دارم
هرکار میکنم خواب نمیره🥲
من از خواب چشام باز نمیشه😭
حاضر😭
قوت قلب بگیر ماهم هستیم 😂
همه مثل همین پس
من فکر کردم فقط بچه من اینطوریه
خداروکر پستونک میگیره
دختر من پستونکم نمیگیره
کولیک داره جیغ میزنه کبود میشه شیر میخوره و...
منم بیدارم از ۳ ، به هیچ عنوان خوابش سنگین نمیشه دائم میپره و کش و قوس میره یا دستاشو تکون میده خیلی زیاد
کلافه ام یعنی داغون
منم همین وضعم
فعلا می می خورده اروغشو زده میرسم واسه سی تا شیر خشک واروغ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.