۴ پاسخ

آخی نازی...به همسری بگو عزیزم دلت صابون نزن که با بچه نمیشه یه رابطه خوب و عالی داشته باشیم😅😅😅.
همین که خوابش می‌کنی بعدسه ساعت میبینی چشاش مثل جغد بازه داره نگات می‌کنه🤣🤣

بلههههه

🥲🥲🥲

ای وای با بچه سخت میشه دیگ فک کنم 🫠تاب گهواره ای بگیر به تاب عادتش بده بخابه ولش حرف بقیه ک عادت میکنه بچه من کار دارم میزارمش یه تاب میدم ۵ دقیقه میچرخع

سوال های مرتبط