۱۲ پاسخ

منم از بیخوابی پای چشام گود شده و‌پوستم نابود شده

عزیزم حتما ببرش دکتر اگ هنوز کار نکرده واسه کار نکرده گریه میکنه
من شیرم خیلی کم بود خیلی اصلا همش بچم گریه میکرد و گشنش بود قرص شیر افزا لاکتاول خریدم روزی دوتا میخورم ۱۲ ساعتی میخورم خیلی خوبه حتما امتحان کن

خب پستونک بده بهش راحت میشی بعد اینکه شیر دادی سیر شد

پستونک بدی چی؟

وقتی شیر میدی با شیشه شیر یا اگه شیشه نمیدی با سرنگ شیر خشک بده لا به لا . هم زود سیر میشه هم سنگین میخوابه

شیرخشک بده بهش خوب ... طبیعی زاییدی؟؟؟

خوبه که میخاد شیر بخوره ،خداروشکر کن که گریه نمیکنه اگه گریه میکرد میگفتی کاش شیر میخورد گریه نمی‌کرد

ی ساعته داره شبر میخوره شیر خشکم خورده باز گریه کرد سینه خودمو دادم تا میکشم بیرون گریه شدید مجبمر میشم میزارم دهنش زیر سینه خوابه در میارم بلند میشه کریه میکنه میترسم دل دردم بگیره رفلاکسم داره همش بالا میاره

من قنداق میکنم میخوابه ، یه بار امتحان کنین شاید جواب داد،

منننننن

😭🤞🏻

منم خیلی خستم مهمون هم داشتم دیگه بدتر دلارا هم نمی‌خوابه

سوال های مرتبط